Deska tarasowa 4Deck PREMIUM 23x138x3000-5800mm deska kompozytowa
36,57 
Wybierz 4deck:
wysyłka tel 668-470-038

Deski tarasowe i elewacyjne wysyłane są naszym wewnętrznym transportem oraz spedcyją wielkogabarytową. Koszt transportu ustalany jest indywidualnie w zależności od dzielącej nas odległości.

Radom - Twoja lokalizacja = do 200km / koszt transportu 350zł

Radom - Twoja lokalizacja = od 201km  do 400km / koszt transportu 650zł

Radom - Twoja lokalizacja = od 401km do 600km  / koszt transportu 900zł

Radom - Twoja lokalizacja = pow 600km - koszt ustalamy indywidualnie - zadzwoń do nas po szczegóły.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy z sporządzić protokół strat przy rozładunku!.

Termin dostawy to ok 5-7 dni roboczych od zaksięgowania środków na naszym koncie lub w terminie uzgodnionym z klientem - przesyłki wysyłane spedycją zewnętrzną w terminach uzależnionych od spedytora.

Więcej informacji możńa uzyskać pod nr: 660-072-042 , 668-470-038 oraz email biuro@woodmarket.pl

 

ZWROT TOWARU / ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Kupujący, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 i art.34 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Do zachowania terminu na odstąpienie przez Konsumenta, wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu, przed upływem jego terminu.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku skorzystania ze zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia Sprzedawcy zwracanego produktu w ciągu 14 dni od daty poinformowania sprzedającego o odstąpieniu od umowy.

Klient odsyła produkty na adres sprzedawcy:

WoodMarket sp z o.o.
26-600 Radom , ul. Wierzbicka 26/44

Koszty opakowania, zabezpieczenia i wysyłki zwracanego produktu ponosi klient bez możliwości ubiegania się o ich zwrot od sprzedawcy.

Zwrot środków za zakup zwracanego towaru nastąpi po otrzymaniu przez sprzedającego nienaruszonego towaru w ustalonym terminie. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu wynikające z realizacji zamówienia. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

UWAGA! TOWARY NIESTANDARDOWE, PRZYGOTOWANE NA SPECJALNIE ŻYCZENIE KLIENTA NIE PODLEGAJĄ PRAWU ODSTĄPIENIA OD UMOWY! PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY!

Powyższe wynika z Regulaminu Sklepu Internetowego www.sklep.woodmarket.pl

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) napisz recenzję

4DECK PREMIUM kompozytowa deska tarasowa 23x138mm

dostępne kolory ; brąz / ciemny brąz , grafit antracyt / jasnoszary

cena katalogowa 265zł/m2

36,57zł/mb

Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności.

Nowoczesna II generacja desek kompozytowych na tarasy marki 4DECK. W deskach PREMIUM COLLECTION została zastosowana nowoczesna technologia umożliwiająca uzyskanie dwóch kolorów na jednej desce, jedna strona deski jest w kolorze brąz, a druga strona deski ciemny brąz oraz w drugim wariancie jedna strona deski jest w kolorze grafit/antarcyt, a druga strona deski jasnoszarym. Przy wyborze deski PREMIUM COLLECTION mamy możliwość zmiany koloru naszego tarasu odwracając deski, nawet po dłuższym czasie użytkowania.

Deski kompozytowe często wybierane są jako alternatywa dla klasycznego drewna. Ich niewątpliwą zaletą jest łatwa pielęgnacja (w odróżnieniu od surowego drewna, deski kompozytowe nie wymagają corocznego olejowania). System desek kompozytowych 4DECK charakteryzuje się wyjątkowo łatwym montażem, który można wykonać samodzielnie.

W naszej ofercie deski kompozytowe dostępne są w kolorach:

  • brąz / ciemny brąz
  • grafit antracyt / jasnoszary

Tarasy to coś czym zajmujemy się od kilkunastu lat! Działamy zarówno w kwestii dostaw samego materiału jak i jego montażu. Nie wiesz co wybrać? Który materiał sprawdzi się najlepiej w Twoim otoczeniu? Napisz do nas lub zadzwoń - czekamy na Ciebie!

Posiadamy własne ekipy montażowe - zapytaj o możliwość montażu w Twojej okolicy!

email prosimy kierować na biuro@woodmarket.pl

Zapoznaj się także z Poradami / Opiniami dotyczącymi tego produktu.

Jak pielęgnuje się taras z deski 4DECK?
Taras zbudowany z desek kompozytowych 4DECK nie wymaga szczególnych zabiegów pielęgnacyjnych. Zalecamy mycie tarasu myjką ciśnieniową (maks. 80 barów) i ewentualne stosowanie łagodnego środka czyszczącego (wskazane jest wykonanie przed czyszczeniem próby w niewidocznym miejscu). Do czyszczenia desek tarasowych 4DECK nie należy używać szczotek mechanicznych z obrotową głowicą. Plamy po tłuszczu i oleju można usuwać domowym, odtłuszczającym środkiem czyszczącym. Plamy po olejach można delikatnie przeszlifować ręcznie drobnoziarnistym papierem ściernym, tak aby nie porysować powierzchni deski.

Czy drewno 4DECK nadaje się do tarasu przy basenie / stawie / oczku wodnym?
Tak. Kompozytowe deski tarasowe 4DECK są odporne na wilgoć, w związku z czym idealnie nadają się do budowy tarasu przy basenie, stawie lub oczku wodnym (deski kompozytowe są antypoślizgowe zarówno w warunkach suchych, jak i mokrych, więc są lepszym rozwiązaniem niż popularne płytki).

Czy deski tarasowe 4DECK nagrzewają się latem?
Tak. Kompozytowe deski tarasowe 4DECK (podobnie jak płytki oraz beton) nagrzewają się latem.

 

WARUNKI GWARANCJI NA SYSTEM TARASÓW I ELEWACJI KOMPOZYTOWYCH 4DECK

 

  1. Gwarancja udzielona jest tylko i wyłącznie na wady tkwiące w Produktach ( deskach tarasowych).

  2. Gwarancji podlegają Produkty prawidłowo zamontowane (tj. zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji montażu), prawidłowo użytkowane, a w szczególności spełniające następujące warunki ;

    - pozostawienie odpowiednich odstępów dylatacyjnych wzdłużnych oraz poprzecznych pomiędzy deskami a także obiektami sąsiadującymi wynikającymi ze specyfiki konkretnego miejsca użytkowania;

    - montaż na stabilnym i wypoziomowanym podłożu z zachowaniem zawartych w instrukcji montażu rozstawów punktów podpór;

    - wzdłużne docinanie desek wg schematu zawartego w instrukcji obsługi;

    - wykorzystanie do montażu desek tarasowych wyłącznie klipsów z systemu 4DECK stanowiących integralną część systemu.

  3. Producent udziela gwarancji na okres 2 lat od daty sprzedaży w zakresie;

    - pęknięć ( z wyłączeniem pęknięć powstałych na skutek obciążenia udarowego) deformacji

    - wypaczeń,

    - zachowania właściwości mechanicznych,

    zwracając uwagę Użytkowników na fakt, iż deski kompozytowe ze względu na znaczną zawartość włókien drewna zachowują się w eksploatacji bardzo podobnie do naturalnych desek drewnianych, przy zachowaniu znacznie wyższej odporności na działanie czynników zewnętrznych.

  4. Producent udziela gwarancji na okres 15 lat od daty sprzedaży w zakresie;

    - gnicia oraz butwienia wynikającego z bezpośredniego działania grzybów i bakterii

    - niszczenia wynikającego z działania owadów.

  5. Producent nie udziela gwarancji na zmiany strukturalne i estetyczne produktów oraz zmiany geometrii wynikające z niewłaściwego osadzenia lub przygotowania niewłaściwej konstrukcji pod osadzenie desek ( stalowej lub drewnianej).

  6. Produkt może odbiegać od dostępnych opisów i próbek pod względem naturalnych różnic kolorystycznych lub strukturalnych.

  7. Zwrot zakupionego towaru, który okaże się niezgodny z zamówieniem lub widocznymi wadami można dokonać wyłącznie przed przystąpieniem do jego montażu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru . Sposób i termin zwrotu towaru zakupionego na odległość zostały opisane w regulaminie sklepu https://www.sklep.woodmarket.pl/regulamin-sklepu-www.sklep.woodmarket.pl

  8. Zwracany towar musi znajdować się w stanie nie wykazującym śladów użycia.

  9. W trakcie pierwszych tygodni użytkowania Produkty podlegają miejscowemu procesowi sezonowania i mogą zmieniać kolor do momentu osiągnięcia stabilizacji w konkretnych warunkach klimatycznych panujących w miejscu ich użytkowania. Na zmiany wynikające z okoliczności, o których mowa z zdaniu poprzedzającym Producent nie udziela gwarancji.

  10. Gwarancji nie podlegają;

    - miejscowe zmiany estetyczne, w tym zmiany odcienia koloru, wynikające z ich użytkowania – zwłaszcza w sytuacji kiedy fragmenty powierzchni zabudowy ( tarasu, elewacji, schodów) wystawione są na bezpośrednie działanie warunków atmosferycznych;

    - zmiany fizyczne wynikające z normalnego użytkowania;

    - uszkodzenia mechaniczne wynikające z działania obciążenia udarowego i statycznego – różnice kolorystyczne – różnice w wymiarach Produktów nie przekraczające 2% dla szerokości i grubości oraz 0,2% dla długości.

    - zmienność wymiarów Produktów występujące po ich zamontowaniu a wynikająca z rozszerzalności materiału wraz ze zmianą temperatury otoczenia, nie przekraczająca 2% dla szerokości i grubości oraz 0,2% dla długości

    - zmiany koloru wynikające z procesu sezonowania oraz oddziaływania czynników starzeniowych;

    - miejscowe odbarwienia kolorystyczne powstałe na skutek zabrudzeń, w szczególności oddziaływania tłuszczów, ługów, roztworów żrących oraz wszystkich środków, które nie powinny wchodzić w kontakt Produktami;

    - uszkodzenia, zmiany fizyczne i kolorystyczne wynikające z zastosowanych do kopkrycia i konserwacji środków ( farby, lakiery, impregnaty, środki czyszczące itp.) innych niż zalecane przez producenta;

    - wady produktów spowodowane ich zastosowaniem w sposób odmienny niż wskazany przez producenta w instrukcji montażu;

    - uszkodzenia wynikające z bezpośredniego oraz pośredniego oddziaływania wody oraz innych płynów o zmiennym stanie skupienia;

    - zmiany wynikające z oddziaływania środowiskowego ( zanieczyszczenia powierza oraz wody, glony, pleśń itp.);

    - uszkodzenia, zmiany fizyczne i kolorystyczne wynikające z bezpośredniego i pośredniego działania sił wyższych ( nierównomierne osiadanie gruntu, uskoki podłoża, lawiny, powodzie, huragany, pożary, uderzenia pioruna itp.).

  11. Gwarancja wygasa , jeżeli wada produktu nie zostanie zgłoszona w formie pisemnej wraz ze zdjęciami w nieprzekraczalnym terminie 14dni od jej wystąpienia.

  12. Zasadność roszczeń gwarancyjnych może być weryfikowana w formie oględzin w miejscu zamontowania Produktów w terminie uzgodnionym przez dwie strony. Producent uprawniony jest do żądania od Klienta dodatkowych informacji. Odmowa oględzin w miejscu ich instalacji lub odmowa przedstawienia dodatkowych informacji związanych z zaistnieniem wady jeśli jest to konieczne dla oceny zasadności zgłoszonej reklamacji, skutkuje nieuwzględnieniem roszczenia reklamacyjnego.

  13. Zgłaszający wady Produktów jest zobowiązany do pozostawienia produktów w stanie nienaruszonym po ujawnieniu się aż do momentu przeprowadzenia oględzin lub uzyskania dodatkowych informacji pod rygorem wygaśnięcia gwarancji. Producent jako gwarant zastrzega sobie prawo oceny i kwalifikacji wad.

  14. W przypadku uznania roszczeń gwarancyjnych reklamowany lub zwracany towar musi być zabezpieczony i zapakowany przez klienta tak aby umożliwić jego sprawny i bezpieczny załadunek i transport w razie konieczności.

  15. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca dostarczy nabywcy produkt wolny oo wad, lub w przypadku braku możliwości dostarczenia , produkt zastępczy spełniający analogiczne właściwości. W przypadku gdy wada nie jest możliwa do usunięcia lub jej usunięcie będzie za sobą pociągać nadmierne koszty Sprzedawca może obniżyć cenę produktu. Sposób realizacji roszczeń gwarancyjnych zależy od Sprzedawcy.

  16. Wszelkie dodatkowe koszty poniesione przez nabywcę ( koszty transportu, montaż, demontaż) nie są objęte gwarancją nie ma możliwości ubiegania się o rekompensatę z tego tytułu.

  17. Gwarancja obejmuje terytorium Polski.

  18. Niniejsza gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.

DOKUMENTY DO POBRANIA

INSTRUKCJA MONTAŻU

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Powiązane produkty